Salam...
Bangon pagi... News of the day n' cup of tea... n suddenly...
Erkkk... tag from Cik Kawaii.
Katanya compulsory. okay... lemme focus on those questions. masa menjawab~
1. Apakah tindakan anda bila terdengar bunyi kilat atau petir ?Normally otomatik akan sebut... "Auzubillah hi minasy syaitoonirrajim". pastu trus avoid pegang logam/besi
2. Reaksi anda bila orang mengutuk anda ?Be professional... :p try pangkah dia balik dengan cara yg amat berlapik... tapi tajam! :)
3. Reaksi anda bila terjumpa artis kegemaran anda?Wow~ inikah rupanya di depan mata??? wat biasa aje. dia pun manusia biasa juga. :)
4. Maxis or celcom ? Which one do you prefer ?Maxis!!! ramai kawan pakai. now since Youth Club, 12sen/min & 1sen/sms to all Maxis memang save a lottt!. 15sen/min & 5sen/sms to other operators. Great kan???
5. Nyatakan 3 bad habit anda.-Dota (not that bad la... baek tau Dota ni! ;))
-Maki hamun kat other drivers yang drive mcm harem. @!##*&%!!!
-Memberi kutukan kat insan2 terpilih. :)
6. Apa yang anda akan lakukan jika orang lain sibuk akan hal anda?Akan menerima kutukan la manusia itu. soalan ni relate dgn soalan 5.
7. Adakah anda mempunyai ramai peminat ?Tak la... saya ni tak femes. ;p
8. Honestly,what do you like about yourself ?I'm so special!!! :)
9. What is your height and weight ?176... last ukur kat pejabat imigresen tahun 2007. 58kg.
10. Apa reaksi anda apabila anda terkentut dengan kuat/busuk di khalayak ramai ?Wat bodo sudah... kentut is normal what???
RANDOM QUESTIONS ABOUT YOUR RELATIONSHIP???
1. State the date you have declared with your 1st couple.** September, 8 years ago. -when september ends...- ahahahahahaha. igt baek2 tarikh ni. sapa2 nak publish my biography nnt kena masukkan skali. ;p
2. Adakah anda akan trus berhubung dengan your bf/gf jika anda dah clash ?Ikot keadaan. stakat ni, masing2 professional. :)
3. Apa yang akan anda lakukan bila anda merindui bf/gf anda ?Hoping tht she'll come into my dreams. :) erk... no special gf yet la!!!
4. Adakah anda mempercayai bf/gf anda 100% ?If i hav 1 one day, 99% trust. 1% berjaga-jaga.
5. How was your first date with your couple ?Berbunga2.
6. Adakah anda rasa bf/gf anda seorang yang pandai memujuk ?No special gf... lama tak merajuk or dipujuk. hope to rasa again one day~
7. Apa reaksi anda dan apa yang anda lakukan apabila kredit bf/gf anda dhabiskan utk org lain?Silap besar la...
8. What are you going to do when your besties have a relationship with your ex?No prob... jodoh diorg kot???
9. Adakah anda akan menelefon bf/gf anda apabila disuruh oleh bf/gf anda?Kalau dia jauh... lama tak jumpa... smthing important... y not?
10. Apa reaksi anda bila mendapat tahu bf/gf anda masih berhubung dengan ex mereka?Berhubung??? terlalu general la. hubungan kawan? hubungan sulit? slagi dia masih blum jadi isteri aku yang sah, kenot marah2 maa~