Thursday, October 3, 2013

Ada tamu bertandang ke Miri

Assalamualaikum & hi all!

Bersawang lagi!

Alasan tipikal aku sebab lama tak beri kabar berita kat sini. Sibuk dengan kerjaya!

Ya, sepanjang sambutan Jubli Emas 50 tahun di tempat kami, memang tak menang tangan melayan bermacam-macam acara dan aktiviti. tolak tepi tugas-tugas yang sememangnya diberi. Penasihat pengawas, Pemimpin Pengakap, Penasihat bola lisut... Tambah lagi dengan Jurulatih sepanjang kem badan beruniform. Uruskan bahan pameran untuk pameran sempena bulan ko-kurikulum. Seterusnya majlis anugerah apresiasi ko-kurikulum. Urus Makan Malam Jubli Emas di Mega Hotel.  Disambung dengan Anugerah Sri Citra. Lusa pulak kena ke sekolah pagi sampai petang. Kursus kepimpinan pengawas sekolah. :D Phew~

Walaupun sangatlah busy dan tambah tak lama lagi peperiksaan STPM nak sampai dah, Alhamdulillah semuanya dipermudahkan Allah.

Okay, kembali kepada tajuk di atas. Semalam sorang sahabat lama di UPSI datang Miri. Sosok yang dibenci, dikagumi, digilai, dihormati dan diminati oleh masyarakat di luar sana. Adam Adli. Haha. Teringat aku kisah kat sekolah aku yang dulu. Ada satu abang ni nak tampar dia kalau dapat peluang jumpa dia. Tu belum lagi yang pasang impian nak ludah kat dia. HAHA.

Sempat sembang dgn dia + Isham Tukar Tiub / Jemapoh Ke Manchestee dalam sejam mcm tu. Kelihatannya dia sudah nampak laluan, jalan dan arah tujuannya. Semoga sukses sahabat. Siapa Adam Adli dengan aku? Panjang kisahnya. Ajaklah aku minum teh. Boleh aku sembang panjang lebar dan buat pencerahan siapa sebenarnya budak nakal yang korang kata pengkhianat ni. ;)

Jumpa lagi next entri!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...