Thursday, January 17, 2013

6 Atas PP

Assalamualaikum & hye all~

Hari ni nak kenalkan kelas tingkatan 6 yang aku ajar. Tingkatan 6 Atas PP. PP stands for Pengajian Perniagaan. Aku ajar subjek Pengajian Am. Nice class. Ada 25 orang pelajar. Berbilang bangsa, agama dan tentu sekali macam2 ragam! Haha.

Secara keseluruhannya, diorang ini student yang baek2 belaka. Hensem2 belaka. Manis2 belaka. Dengar kata, boleh terima teguran, boleh hadamkan apa yang aku sampaikan. So far, proses menyuap dan membuka minda kat kelas ni berjalan lancar. Rasanya diorg dah boleh mula sesuaikan diri dengan cara pengajaran aku. Walaupun aku yakin ramai yang degil tak ikut peraturan aku yang mewajibkan diorg baca berita + updates tiap hari, tapi aku akan pastikan diorg akan kena kalau tak dapat jawab soalan aku nanti. :D hehe

Nice to meet all of you. It's a nice experience being your PA teacher. Doakan kalian semua lulus cemerlang untuk penggal 2 dan penggal 3. Oh, tak sabar juga nak menilai kerja kursus diorg. Ternanti2 siapakah insan bertuah yang dapat bentang projek depan Cikgu Zulfadli. Hahahaha. :D

my students :)

another shot. lensa tak cukup lebar~ ;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...