Wednesday, May 27, 2009

Al- Fatihah~

Assalamualaikum~

Satu berita sedih aku terima smlm waktu YM dgn Iliani. her fren, Nublan Zaki Norhadi kembali ke rahmatullah kira2 jam 1.30 pg hari isnin. Even tho aku tak pnah sembang or kenal arwah, tp sebab tiap2 kali aku bukak Facebook n view page Iliani, sure ada gambar arwah. In fact, before diorg fly ke US last year pun, aku sempat wish gud luck kat arwah yang view profile Friendster aku. "Good luck! semoga jadi duta kecil M'sia yg hebat kat US". N dia reply thanks. Phew~

Aku sempat usyar online news kat US. berita kematian arwah dapat liputan meluas kat sana. Well, Allah sayang dia. Dah tertulis, ajalnya setakat tu...

Tak dpt aku bayangkan perasaan keluarga n rakan2 rapat arwah... coz arwah mau buat surprise. balik mengejut. hm... so sad!!!

Terasa singkat sungguh masa kita kat dunia ni. aku sendiri... tiap2 hari akan tertanya2... "bila ek masanya akan tiba?". Cukup ke amalan aku?

Semoga roh Allahyarham ditempatkan dalam kalangan orang2 Soleh dan dicucuri rahmat keatasnya... Amin...

Al-Fatihah~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...