Friday, June 19, 2009

HINEX 2009- In Memories... Part 4

Yay!!! Sambung lagi~

13/06/09...Sabtu!

Last day HINEX ikot jadual program. Atur cara majlis hari ni just penutup aje. Tiap kontinjen kena siapkan 5 orang wakil. Pergi dewan kat mana entah. Datuk Shaberi Cheek nak rasmikan penutup. Aku malas mau ikot. Hehehe. Sebab aku tak ikot, pagi tu ada story best!

Aku pegi mandi. Kat toilet aku sangkut suar Hawaii aku kat bendul kayu n aku masuk toilet settlekan hajat. Siap lepas hajat aku kuar. Aku tgk suar aku takde dah. Ada makhluk sorg pakai. Aku tanya dia mcm ni. “bro, lu pakai suar gua tu. Mana lu dapat???” Geram sungguh! Pastu mamat tu trus jerit “kantoi bodo. Kantoi bodo.” Cheh. Cover malu. Nasib baik dia tak wat mandi lagi suar aku. Haram punya mangkuk. Dah la diorg dak Poli Shah Alam. Tempat aku wat dip dulu. Wat malu aje. Huh~ pastu sorg kawan dia cover tanya aku “errr, korang UPSI bila balik ek???” cheh. Hampeh~

Aku balik Campsite. Tetiba kekawan panggil aku. Then muncung tunjuk kat gejet tempat duduk. Wahhh. Kerapu rupanya. Cheh. Pe hal pulak kerapu ni nyibuk2 kat campsite Oscar Rovers ek??? Bebudak ni bagitau yang aku terlepas part best. Diorg nyanyi lagu kerapu beramai2. Ikot lagu Sejati (wings). Sejati tukar jadi Kerapu. Kah.kah.kah. memang melekat nama kerapu tu kat dia. ;p tp dia tak perasan kot kan???

Tgh aku nak baring, Azrul ajak pegi Pantai Teluk Kalong. Lepak minum dgn abang Bob. 3 trip gak kot dia bawak bebudak ni. So, folow aje la. Lepak2 minum2. Tp, masa nak balik tu prob sket. Kreta nak kena pakai antar bebudak yang balik guna bas luar. So, jalan kaki la jawabnya~ hahaha.




dekat 1km jugak rasanya kami jalan2. Siap amik gambar lagi, hahaha. Then stop kat kedai runcit. Beli minuman bagi ilang dahaga n penat. Sampai kat tepi pagar TATiUC, kami pun panjat pagar. Teringat aku zaman fly asrama dulu. Hahaha.

Suma Kontinjen balik ari tu. Sabtu. Kami aje yang terpaksa stay satu malam lagi. Balik esoknya. Ahad. Huhuhu. Sedih aje. Tapi, happy tau! Sebab tatau mau buat apa, kami telah menghancurkan campsite2 yang ada. HAHAHAHA. Bakar buluh2 tu. Kakaka. Meletup2 buluh tu. N yang paling best, main meriam buluh!!! Hahaha. Best!!!! Halakan meriam ke arah TATi, then... KABOMMMMM. TATi berjaya diletopkan!!! Kakaka. Memang best~

Bas UPSI sampai keesokannya. Ahad, 14/06/09. Yay! Dapat driver sempoi. Deal dengan dia. Singgah kat Teluk Cempedak, Kuantan. Tak pnah lagi aku jejak pantai tu. Best gak. Ada Mc. D n’ KFC kat pantai tu. Huhuhu. Dasat jugak. Tp view dia memang best!!!



Kami sampai kat Tg. Malim around 11.00 p.m. phew. Penat! Dah la sampai lambat. Bole lak buat meeting sket kat Mapley Khar sampai kul 4 pagi. Kakaka. Memang berat mata. Papepun, ikatan yang kuat buat kami enjoy HINEX even tho management diorg SUX!!!



Jumpa di HINEX seterusnya~ IKBN Chembong, Rembau. Kek noghoghi den tuuu! Hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...