Wednesday, June 3, 2009

Latest info bout Pn. Kalsum~

Salam n' hye~

Pagi ni aku sms en. Nizamuddin utk dapatkan gambaran sebenar situasi Pn. Kalsum. Mungkin dia agak terkejut. Tanya aku mana aku dapat cerita ni suma. Then aku ckp la, suma student dah sms among each other pasal berita ni.

Tengah hari tu... aku dapat sms lagi.


"She is unwell a bit but now recuperating. I suggest everyone 2 calm down & dont bombard her with smses. she really appreciates those who concern,but to be honest, too much attention can be annoyingas well. i hope u understand what i mean... :-)"

So, aku harap2 Puan bertambah baik. yeah! semua org risau. berita ni umpama kejutan bagi semua orang.

Sama-samalah kita doakan agar Puan cepat sembuh n jumpa kita sem akan datang~ ;)
Amin~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...