Sunday, January 20, 2013

Taman Bulatan Miri

Assalamualaikum & hi all~

Selamat berhujung minggu semua!

Malam tadi aku dah pasang niat nak beriadah kat Taman Bulatan pagi ni. Joging. Keluarkan peluh. Patutnya malam tadi beriadah dengan kawan2 guru berfutsal, tapi sebab dah janji nak sembang dengan sifu Nizamuddin Alias, maka tidaklah aku join futsal malam tadi. Sure diorang hangin satu badan. What to do.. ;p So, untuk ganti masa mengeluarkan peluh malam tadi aku plan untuk ke Taman Bulatan...

Manakah Taman Bulatan itu? Dari rumah aku kira-kira 5 minit naik motor. Letaknya di antara Boulevard Shopping Mall dengan Pasar Malam Saberkas. Awalnya tadi berkira-kira juga nak ke Taman Bulatan sebab langit mendung semacam. Tapi gagahkan jugaklah. :D

Sampai Taman Bulatan sekita 7.10 pagi. agak lambat. Even aku dah siap jam 6.30 lagi. Risau langit mendung punya pasal... Sampai2 ada lah dalam 20 orang beriadah kat situ. Regang2 otot. Panaskan badan. Joging! :D

Dapatlah complete 10 pusingan pagi tadi. Share with u all Taman Bulatan Miri. :)

Berjoging mengelilingi tasik

Papan tanda di pintu masuk

Zebra ada...

Lion ada...

Giraffe pun ada!  :D

warga emas bersembang

trek pertandingan lalu lintas Shell

sarapan! :D~





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...