Tuesday, September 15, 2009

Iftar @ Briyani Gam Prima



Salam n' Hye all~

Utk pertama kalinnya dalam bulan Ramadhan 1430H ni, aku berbuka puasa kat luar. Sesuatu yang tak dirancang dari awal. baru semalam aku dapat tau ada plan kawan2 nak berbuka sesama sebelum balik kampung.

Yang mengepalai perancangan (Leen Wonderpet) pulak tak de kepastian tentang tempat nak berbuka tu. so, memasing ON nak berbuka sama2 cuma tatau tempatnya. huhuhu. Yang dia bagi tau, set2 dia yg ON: Ain, Som, Jatt, n' Sue. Yg kami lelaki ni pulak aku, Sepul dengan Syah.

Siang td masa kelas kemahiran berfikir aku dgn syah plan la pasal tempat. Kata Leen nak lepak Kunyit Cafe. Tp syah lak kata servis lembab. Makan tak sedap. Aku tak pnah try, so tatau. then aku came out with Briyani Gam Prima. Dah lama teringin mau try. Bunting dia dok merata2 tp aku tatau lokasi restoran ni. Tht day masa lepak kat kue teow Amir, Mat (Kelana) bgtau lokasi dia deret Billion. so, lepas klas je aku, sepul n syah terus ke sana.

Kami book utk seploh orang. padahal yang cnfirm 8 org aje. takpe la. bole cari Insya Allah.

Last minute, Jatt kenot make it. elisa ganti. Sue pun menghadirkan diri. Talhin (housemate aku) pun join.



Overall, briyani gam dia best. thumbs up. kenyang la. berbaloi RM7 sepinggan. suma pun nampak puas makan. hahahaa. Sue pun. katanya tak sentuh nasi. sebab kawan2 blasah!!! Ala sue, cakap je la berselera tgk nasi tuh... kakaka.

Wokey, tu la cerita berbuka ari ni.

*salam* :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...