Saturday, September 19, 2009

my journey home for RAYA~



Salam n' Hye all!!!

Post ni dipublish lambat. Bz sungguh menjelang lebaran tahun ni.

Sekadar berkongsi perjalanan pulang ke PD Khamis (17/9/2009) lepas.

Aku bertolak dari Tg Malim lebih kurang 4.40pm. Settlekan solat Asar dulu. Perjalanan pulang hari tu tak direct to pd. Singgah kat IKEA Mutiara Damansara. Berbuka dengan ex-classmates masa Politech Shah Alam dulu.

Perjalanan lancar, tapi lepas aje Restoran Jejantas Sg. Buloh dah mula perlahan kenderaan-kenderaan atas PLUS Hi-Way tu. Phew. Kat radio, Fly Fm bagitau dari Kota Damansara sampai Subang jam teruk! huhuhu. Kenot buat apa2. layannn. Jam pukul 5.30 lebih kurang masa tu. Nik call. tanya aku kat mana. huhu. "stuck in jam" huhu.

Sepatutnya aku sampai kat IKEA dalam pukul 6 petang. tapi, sebab jam aku sampai kul 6.40. nasib baik la aku kuar EXIT Kota Damansara. so, tak la berada dalam kesesakan utk tempoh yg kaw2.


Sampai je IKEA, jumpa Nik. Dia pass aku punya stiker. No sticker kenot makan. hahahaa. dah ramai yang beratur amik makanan. menu tht day nasi, kuetiow, lasagna, ayam kurma, sotong, kerabu, kuih-muih, puding, air bandung, air tebu n air soya. ais krim as dessert. RM15.90++. berbaloi la.


Nampaknya IKEA jadi best spot jugak utk berbuka puasa. most probably sebab harga dia. Hari tu kami bertiga aje berbuka. sembang2 pasal current stories. hehe. refresh masing2 punya cerita.




Makan-makan, sembang2, aku gerak balik around 10 pm. sampai PD around 12 tgh malam.

Alhamdulillah~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...