Monday, August 17, 2009

Konvo~

Salam n' hye!!!

hujung minggu yang kurang best. sebab ada masalah dgn modem internet. but... now she's back!!! hahaha

Lemme story some interesting stories tht happened last week.

Kita mulakan dgn konvo dulu la.

Nothing much nak cover pasal konvo sebab aku pun tak la slalu turun. banyak masa diisi dengan Dota. hahaha.

Mcm ramai yg da tau, kontroversi paling best bout konvo: protes utk konsert Jac n Faizal Tahir. Aku sempat mintak ulasan beberapa ahli akademik. Nyata sekali diorg tak setuju. "Tak salah nak buat konsert. tapi kat sini bukan tempatnya." Rata2 kata begitu. So, mungkin akan datang boleh diperbaiki lagi. Hopefully.

Sempena cover pasal konvo, aku sempat snap satu gambar. memang aku saja snap gambar ni. Masa Faizal Tahir datang. Aku tertarik dgn MC perempuan tu. hehe. tertarik dgn penampilan dia. perghhh. tak sangka dia tak alert dgn penampilan dia. comel dah bertudung. tp... sluar dia tgk. huhuhu.


Papepun, kontroversi2 yang berlaku memang menarik. baru la terasa hidup jadi mahasiswa. :)

Other than that... bosan la konvo. gerai jualan yg tipikal. bagi aku takde yg menarik pandangan mata. layan je la. Uptown danau kota or Downtown cheras lg best. hahaha. ;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...