Thursday, April 23, 2009

3 down... 3 more to go!!!

Salam semua!

Ambil kesempatan masa rehat beberapa minit ni utk menulis sikit... :)

Paper Pengguna & Kepenggunaan... settle!
Paper Sosiologi... settle!
Paper Kaedah Kuantitatif... oso settle!

3 papers lagi sebelum selesai semester 3. Yay~

Cuma... ralat dekat carry marks. :( Tp aku tetap bersyukur. carry marks yg tak memberansangkan tak bermaksud kena surrender. NO WAY!!!

3 papers yg selesai... optimis! harap2 keputusan yang bagus nanti. Insya Allah... Amin!

Selesai paper Kaedah Kuantitatif td agak melegakan. aku memang tak bole blah dgn subjek ni. mungkin otak aku bukan otak math, cuma pengajaran math dalam dewan kuliah yang ramai student memang tak sesuai sungguh. papepun, thanks to kawan2 yang bantu aku paham last2 minute esp Syah. hahahaha. thanks to my brain oso. mampu catch up dgn pantas!!! :)

Tak bole lupa si Zaidee seblom paper start petang td. bole lupa bawak calculator. huhuhu. nasib Mat bagi pinjam LC. ;p mesti jadi kenangan. barang penting tak bawak. hahaha. ;p

3 more to go...
Mohon kepada Allah supaya otak aku berfungsi dengan baik. no stress. tenang. relax~
Banyak space lagi utk simpanan data. hahahaha. kena make sure processor mantap jap g!

All the best~ to me... n my frens. may success be with us!!! ;) Insya Allah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...