Thursday, April 16, 2009

Perjumpaan Pelajar AT58 dgn Bhg. Akademik

Petang tadi (pukul 2) diadakan satu perjumpaan antara para pelajar AT58 (peng. M'sia dgn Pendidikan) bersama2 fakulti dan bahagian akademik.

Majlis dimulakan dengan tarian pembukaan oleh Mad Nor, Yat, n' the geng. great intro!

Then nyanyian koir gabunagn seniors n juniors. semua serba hitam. hehehe. dimulakan dengan nyanyian lagu negaraku dan selepas tu lagi ibu kandung suluh budiman.

KJ Pengajian M'sia, Dr. Ahmad Sohaimi memulakan ucapan, diikuti Dr. Ibrahim sebagai Dekan baru FSSK yang seterusnya merasmikan majlis petang tadi.

Kemudian, Dr. Suhaily sambung bagi sedikit penerangan. termasuklah menyebut perkataan DG 48 yang disambut tepukan gemuruh hadirin.(dont be sooooo cnfident bout tht).

Staf bahagian akademik pun bercakap sekejap. then, sesi soal jawab.

Aku rasa agak malu dgn beberapa soalan yang ditanya. (kebanyakan soalan actualy).

"saya mintak tugasan tidak membebankan bla.bla.bla. tak cukup tido, bla.bla.bla"

aiyokkk!!! tak cukup tido pun mau story ka?

"saya mintak kita asingkan buku2 pengajian M'sia di perpustakaan."
huhuhu... sedap ati dia aje nak asing2. cheh~

Dr Suhaily pun siap tegur pasal soalan yang diajukan

Paling aku terkejut, sorg student yang berani tegur n kritik lecturer secara terbuka.
Wow!!! bagi aku, dia cuba bunuh diri sendiri. ye la, kalau tak puas ati slow talk 4 mata sudah la. kawan2 pun da tau, lect mana dia target. silap besar la dia. huhuhu

aku kuar dari auditorium sebelum majlis selesai. ada pembentangan untuk Rancangan Perniagaan.

bagi aku, banyak yang perlu diperbaiki. terutama cara berfikir... dan cara bertanya.

:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...