Monday, April 13, 2009

Progress Persatuan Pengajian Malaysia

Salam n hye!!!

Nak share pasal pertemuan aku n' Suraya dgn en. Zaiham (HEP) tadi. Sumanya pasal progress kelulusan Persatuan Pengajian Malaysia (AT58).

Kami sampai lebih kurang jam 12.30. tercari-cari bilik dia kat mana. aku call Gem. Tingkat 3 katanya. (but.. actualy tkt 2).

Sampai2 je, aku mintak Sue ketuk n bagi salam. Tak berkunci. Alhamdulillah. cuma masa kami sampai, dia ada call. so, wait for few minutes... takpe. asal dapat jumpa!

Aku perkenalkan diri... as well as Sue.

"awak ni join Kelana Siswa jugak kan zulfadli?"

"ye saya encik..." ingat lagi dia kat aku. pembentang utk Kelana Siswa masa Sidang Dewan Pendidik yang lepas.

"sebenarnya semua dah lengkap, cuma kita kena tunggu mesyuarat eksekutif... bla. bla. bla..."

Aku highlite pasal kepentingan n keperluan persatuan sah untuk kami kat dia. dia angguk faham. (aku harap dia faham sangat2 sebab aku dah di push oleh para lecturers). waaaa~

So, dia kata shud be no prob. tinggal nak dapat kelulusan aje.

Aku tak lupa mintak no contact dia. and mintak dia update. ye la, kalo nak gegar dia slalu semak pulak kepala dia nnt.

yang penting, aku harap2 sgt sem dpn akan bermula program secara sah di bawah nama Persatuan Pengajian Malaysia yang sah~ amin....

Can't wait for this becoming wednesday's event tht will gather whole AT 58 studnts discussing bout academic n studts affair. hope we will get somthing important on that day.

C ya~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...