Tuesday, April 21, 2009

Musica Moderna Show - 18/4/2009

Salam n' Hye!!!

18/4/2009. Show for studnts yang amik Ko-K Muzik Moden. 7 bands telah dibentuk dan menjalani latihan pada setiap hari Sabtu.

Band-band yang terbabit:

1.Survivors
2.Dedaun Masa (band aku!!!)
3.The Stone (nama asal- Al Bayan tp ditolak keras oleh lect kami. hahaha)
4.Ezy
5.The Colours
6.The Little Wing
7.Rolland

Masing2 bawak 2 lagu.

Di sebalik Show tu:

- Band Survivors punya vokalis sket ada masalah. tak boleh folow tempo. bengang je drummer dia. huhuhu

- Pesembahan lambat start dalam 10 minit. 2 orang ahli band aku paling lewat. takde disiplin punya mangkuk

- Anas (The Stone) tak puas ati sound lead guitar dia tak brapa clear. huhuhu

- Bunk Face (mamat pengacara) telah merosakkan satu percussion masa sound check. nasib dapat dibaiki. huhuhu.

- Baju punya design cun. tp kain tipis. huhuhu. rm20!!! not worthit~ damn

- Makanan punya duit rm7. tapi mihun botak dgn sambal dgn teh o. Rip Off!!!

- Masa makan, penyanyi lagu pertama (suatu masa) band aku sound aku. main drum hancur. terkejut aku. anas sound dia. "nak sound orang. awak nyanyi tak bernafsu." pelik aku. benda for fun. dia regret. dia punya lagu tak best. watch lagu kedua (hati emas) memang all out!!! hahaahaha.

- tu la serba sedikit. enjoyyyyyy~

2 comments:

iliani said...

Waaaaahhh besht2 performance u!!! =D Susah taw nak ketok2 drum ikot tempo n ade bunyik yg cun!! Tahniah2 pd u!!!! =D wlupon byk dugaan u, u still dpt bwat persembahan yg baek, pedulik kn org2 laen!!!! =D

zulfadli amzar said...

;p

thanks!

actuly tht kid tak faham apa maksud hav fun... huhuhu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...